BORANG PESANAN

As Salam...

Terima kasih kerana anda sudi mengunjungi dan membeli-belah di Haniza Collection. Saya berharap hanya anda yang betul-betul berminat dan serius sahaja dapat mengisi borang pesanan ini.

Terima kasih atas sokongan anda semua.

Nama:
Alamat Email:
Nombor Telefon:
Alamat:
Item (Kod/Warna/Saiz/Kuantiti/Harga):
Komen/Pertanyaan:
Cara Bayaran: Maybank2u
CIMB Clicks
ATM Transfer
Lain-lain
Bayaran akan dibuat dalam masa: 24 jam
48 jam
Saya bersetuju dengan Terma & Syarat Haniza Collection: Ya
Tidak

Anda diminta memasukkan alamat email Haniza Collection (hanizacollection@gmail.com) semasa hendak membuat transaksi bayaran secara online banking/transfer.

Sila pastikan anda menyemak bahagian SPAM/BOXBE/JUNK MAIL sekiranya anda tidak mendapat balasan email dari Haniza Collection dalam tempoh 24-36 jam selepas membuat tempahan.

Terima kasih.


Put a website form like this on your site.

Sabtu, 16 November 2013

26/12/2013 : PERLA COFFEE

PERLA COFFEE
1 BOX : 20sachet : RM59.90 sm / RM65.90 ss
3 BOX : 60Sachet : RM150.00 sm / RM160.00 ss
+FREE POSTAGE


 Perla Coffee adalah salah satu kopi untuk mencerahkan kulit dan seluruh tubuh badan dengan cepat dan efektif. Proses pemutihan berlangsung dari kepala hingga ke kaki yang bermakna anda akan mendapat warna kulit yang putih/cerah yang sekata di seluruh tubuh anda.

Perla coffee juga membantu merawat kulit bermasalah seperti kulit berjerawat, jeragat, parut -parut lama dan juga masalh kulit yang menghantui anda. Hasil dapat dilihat selepas seminggu mengamalkan Perla Coffee. 

Antara kebaikan Perla Coffee 
✿Melembut dan menghaluskan tekstur kulit.
✿Kulit kelihatan lebih gebu, bersinar dan sempurna tanpa cela (flawless)
✿Meningkatkan kecerahan warna kulit dengan ketara dalam masa 1- 2 minggu.
✿Memulihkan kulit berparut dan bermasalah
✿Menjadikan kulit lebih anjal serta lembap.
✿mengurangkan kedutan dan garis halus
✿mengecilkan liang pori
✿meningkatkan sistem imunisasi badan.
✿mengatasi masalh jerawat dan jeragat.

Bahan- bahan utama dalam Perla Coffee.
✿Serbuk Mutiara,
✿Glutathione 
✿Asid Hyaluronik

★Serbuk Mutiara 
MUTIARA dipercayai berkhasiat untuk kecantikan sejak ribuan tahun lalu. Para Maharani China menggunakan dan meminum serbuk mutiara sementara Ratu Cleopatra memanjakan diri dengan mandi susu yang dicampur serbuk mutiara. Kelebihan serbuk mutiara ialah melembap, mencerah serta menghaluskan kulit. 

★Glutathione
GLUTATHIONE sudah terbukti secara saintifik oleh ahli perubatan dapat mencerahkan kulit sekiranya diambil secara berterusan. Pengambilan glutathione secara berterusan akan membuatkan kulit semakin cerah dan putih. Ianya juga dapat membuatkan anda kelihatan 5 hingga 10 tahun lebih muda dari usia sebenar. Glutathione juga merupakan agen pembuang toksin yang paling berkesan.

★Asid Hyaluronik
ASID HYALURONIK adalah salah satu rahsia penjagaan muka selebriti di dunia hiburan, ianya diperlukan untuk menentang kedutan atas kulit muka. Asid Hyaluronik memainkan peranan penting ke atas kulit kerana ianya akan mula hilang bermula umur 25 tahun yang menyebabkan kelembapan kulit juga berkurangan. Asid Hyaluronik membantu menganjalkan kulit serta menghalang penuaan. Kandungan Asid Hyaluronik dalam badan harus dikekalkan dengan mengamalkan Perla Coffee. 

Perla Coffee adalah salah satu kopi untuk mencerahkan kulit dan seluruh tubuh badan dengan cepat dan efektif. Proses pemutihan berlangsung daripada kepala hingga ke kaki yang bermakna anda akan mendapat warna kulit yang putih/cerah yang sekata di seluruh tubuh badan anda. 

Perla Coffee juga boleh membantu merawat kulit bermasalah seperti kulit berjerawat, jeragat, parut-parut lama dan juga masalah kulit yang menghantui anda. Hasil dapat dilihat selepas seminggu mengamalkan perla coffee.

1 BOX : 20sachet : RM59.90 sm / RM65.90 ss
3 BOX : 60Sachet : RM150.00 sm / RM160.00 ss
+FREE POSTAGE









TESTIMONI





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...