BORANG PESANAN

As Salam...

Terima kasih kerana anda sudi mengunjungi dan membeli-belah di Haniza Collection. Saya berharap hanya anda yang betul-betul berminat dan serius sahaja dapat mengisi borang pesanan ini.

Terima kasih atas sokongan anda semua.

Nama:
Alamat Email:
Nombor Telefon:
Alamat:
Item (Kod/Warna/Saiz/Kuantiti/Harga):
Komen/Pertanyaan:
Cara Bayaran: Maybank2u
CIMB Clicks
ATM Transfer
Lain-lain
Bayaran akan dibuat dalam masa: 24 jam
48 jam
Saya bersetuju dengan Terma & Syarat Haniza Collection: Ya
Tidak

Anda diminta memasukkan alamat email Haniza Collection (hanizacollection@gmail.com) semasa hendak membuat transaksi bayaran secara online banking/transfer.

Sila pastikan anda menyemak bahagian SPAM/BOXBE/JUNK MAIL sekiranya anda tidak mendapat balasan email dari Haniza Collection dalam tempoh 24-36 jam selepas membuat tempahan.

Terima kasih.


Put a website form like this on your site.

Khamis, 25 April 2013

26/4/2013 : BEUTSKIN ESSENCE & SNE CAPSULES


BEUTSKIN ESSENCE


Assalammu'alaikum dan Salam sejahtera,

Baru-baru ini, syarikat SNE MARKETING telah mengeluarkan notis berkenaan perubahan harga bagi rangkaian produk mereka, berkuat kuasa pada tarikh 1 Mac 2013. Kesemua harga baru ini melibatkan produk Kapsul SNE, Beutskin Essence, Wis-D Essence dan ArterCardy Essence.






HARGA BARU PRODUK SNE dan BEUTSKIN ESSENCE
Berikut adalah senarai produk terlibat dan perubahan harga tersebut




Berikut pula adalah surat pekeliling berkenaan penyelarasan harga produk yang dikeluarkan oleh syarikat SNE MARKETING :


Keratan surat pekeliling SNE Marketing


BEUTSKIN ESSENCE


















 BEAUTSKIN ESSENCE 

BEUTSKIN ESSENCE – Glowing, Whitening and Beautiful skin 
“ Mengubah Statistik Umur Manusia ”
Rahsia untuk Kulit Lebih Cerah, Mulus, Gebu dan Awet Muda selalu
Efektif, Selamat dan Tanpa Sebarang Keraguan

5 FAKTOR UTAMA – KEKAL MENAWAN ARTI KATA SEBENAR.
1. Kecerahan Kulit – kulit kemerah-merahan
3. Memperbaiki Gen – menghalang sakit keturunan
4. Metabolik – Metabolisma stabil
5. Anti-Pengoksidaan – awet muda
6. Menganjalkan kulit luaran dan dalaman dan mencantikkan payudara

KESAN-KESAN SELEPAS PENGGUNAAN BEAUTSKIN ESSENCE
3 hari :
- Menstabilkan fungsi hati dan buah pinggang, kadar peneutralan toksin dalam badan meningkat dengan nyata sekali, kekangan kapilari darah meningkat, hemoglobin meningkat dengan nyata, ketidakseimbangan ’qi’ dan darah dapat diperbaiki dan memulihkan daya.

10 hari :
- Keadaan fizikal bertambah baik, sebahagian toksin dalam hati, buah pinggang dan darah dapat disingkirkan, keupayaan anti-pengoksidaan dalam badan meningkat, kapilari darah menjadi lebih lembut, memulihkan dan meningkatkan kekenyalan dinding darah pada masa yang sama menyelaras fungsi ovari.

30 hari :
- Toksin pada organ dalaman badan dapat disingkirkan lalu dipenuhi dengan bekalan nutrien yang diperlukan, keupayaan baik-diri kulit dipulihkan dan ditingkatkan, fungsi peredaran mikro pada kulit diselaraskan secara efektif.

60 hari :
- Meningkatkan liang-diri kulit, keupayaan daya penahanan kulit meningkat, fungsi endokrin bertambah baik dan teratur, perubahan daripada kulit yang berwarna kuning gelap kepada kulit cerah berseri-seri.

90 hari:
- Lebihan lipofusin dan radikal bebas dalam badan disingkirkan, sel-sel menjadi aktif dan keanjalan kulit dipulihkan lalu mengembalikan wajah yang cantik dan kelihatan muda.
Penggunaan jangka masa panjang :
- Metabolisme badan berada dalam keadaan peredaran yang baik, kulit menjadi lembut, licin, sihat, cerah, cantik dan sempurna
*******************************************
Melicinkan dan memutihkan kulit. Merapatkan hubungan suami isteri walaupun telah mengalami monopos atau rahim telah dibuang. Mempunyai rahsia tersendiri hanya sesiapa yang dah mencuba akan dapat merasai dan mengalaminya, kerana mempunyai kuasa ajaib meningkatkan hormon wanita. Sangat baik bagi pesakit yang hormon tak seimbang.
DOS: Sekiranya mampu, pagi 2 biji semasa bangun tidur pagi dan malam 2 biji semasa nak tidur. Ambil semasa perut kosong jarakkan sejam baru sarapan. Bagi yang tidak mampu 2 biji pada waktu pagi.

INFO SANGAT BERGUNA:
Cara pengambilan beutskin essence untuk kesan maksimum adalah SEMASA PERUT KOSONG. Disarankan sebanyak 2 biji pagi sebelum sarapan dan 2 biji malam sebelum tidur.
1)Rasional pengambilan supplemen Beutskin Essence  pada waktu ini adalah disebabkan waktu pagi merupakan waktu KEMUNCAK nutrisi dalam supplemen bertindak balas yakni semasa perut kosong…2) Rasional pengambilan pada waktu malam sebelum tidur pula merupakan waktu badan melakukan proses pemulihan/pembaikan sel badan dengan pantas..KONSISTENSI DAN PENYERAPAN PANTAS akan berlaku dengan lancar pada waktu-waktu tersebut.





SNE CAPSULES




SNE CAPSULE


Product Name : SNE Capsule
Product Code : 10002
Weight : 500mg x 60 capsules
Malaysia Ministry of Health Registration No. : MAL20034169TCR


FUNGSI SNE | Super Nutrient Essence
(Meningkatkan Kualiti Hidup Manusia)


KAPSUL SNE menggabungkan minyak biji Seabuckthorn dengan Mukopolisakarida Makromolekul sebaga ramuan aktifnya, diekstrak dan diperhaluskan dengan penggunaan teknik pengekstrakan superkritikal karbon dioksida. KAPSUL SNE berkesan untuk menyingkirkan toksin danradikal bebas, meningkatkan system imun, mengaktifkan sel-sel otak, system saraf dan system endokrin, serta menyelaras dan membaik pulih sel-sel badan, untuk mencapai tahap metabolism yang optimum.
Kapsul SNE berupaya membantu mereka yang mempunyai berbagai penyakit seperti darah tinggi, darah rendah, kencing manis, sakit buah pinggang, barah, tiroid, kanser payudara, buasir, gastrik, senggugut, sakit jantung, hepatitis B, kelamin lemah, sukar mengandung, keputihan, kekurangan darah, insomnia, buasir, sembelit, radang peparu, ulser, tumor, kencing malam, gaut, masalah ginjal, katarak mata, sakit kulit (psoriasis), kulit sensitif, migrain, strok, kebas-kebas anggota, sawan, asma, sakit otot, jerawat, dan sebagainya lagi.
Kapsul SNE adalah produk WAJIB ambil sebelum mencuba produk kesihatan SNE yang lain
Pakar-pakar perubatan telah membuktikan Kapsul SNE (Super Nutrient Essence boleh mendatangkan banyak faedah. Berupaya menyingkirkan radikal-radikal bebas dan unsur-unsur merbahaya:-
1. Bertindak sebagai agen ditoksifikasi dan anti-virus
2. Meningkatkan kekuatan system keimunan dalam 15 hari.
3. Memulih dan mencegah penyakit-penyakit system penghadaman dengan berkesan.
4. Mengurangkan ketulan darahan dan kolesterol disamping mencegah penyakit salur darah.
5. Mencegah petumbuhan sel-sel kanser dan bahan-bahan karsinogenik.
6. Meningkatkan kecekapan fungsi hati iaitu menyingkirkan toksin-toksin dan menguatkan organ-organ penting termasuk jantung, pankreas dan buah ginjal.
7. Mencegah jangkitan selsema.
8. Berkesan dalam rawatan melecur, parut dan sakit katil.
9. Mencegah luka akibat pendedahan berlebihan kepeda unsur-unsur semulajadi.
10. Membantu pengaliran darah dan mengurangkan ketulan darah; mempercepatkan pemulihan luka selepas pembedahan.
11. Mencegah dan mengubati masalah-masalah yang disebabkan oleh ginekolgi. Produk ini sesuai untuk kaum wanita.
12. Membantu proses tumbesaran kanak-kanak,terutamanya meningkatkan daya mental.
13. Berkesan untuk penjagaan kulit dan membantu melambatkan proses penuaan.
6 CIRI UTAMA• Melanjutkan usia
• Menyuburkan dan mencergaskan sel
• Menyelaras dan membaik pulih sel
• Mengandungi kesan anti-bakteria
• Menyeimbangkan system badan
• Membersihkan darah dan membantu dalam proses detoksifikasi.
MANFAAT UTAMA
• Berkeupayaan untuk menyingkirkan radikal bebas dan elemen berbahaya.
• Meningkatkan fungsi system imun.
• Mencegah pelbagai jenis penyakit system pencernaan.
• Mengurangkan tahap lipid darah dan kolestrol, justeru mencegah penyakit kardio-serebrovaskular.
• Mencegah jangkitan influenza.
• Merawat lecur, parut, reput fros dan kudis tekanan.
• Mencegah kerosakan yang diakibatkan oleh radiasi dan oksidasi.
• Menggalakkan peredaran darah dan mengelakkan pembentukkan bekuan darah/thrombus; mempercepatkan prose penyembuhan luka selepas pembedahan.
• Mencegah dan merawat pelbagai masalah ginekologikal. Produk ini amat sesuai untuk kaum wanita.
• Membantu perkembangan fizikal dan keupayaan mental kanak-kanak.
• Meningkatkan kesihatan kulit dan menagguhkan proses penuaan.
KESAN RAWATAN KAPSUL SNE
 Tempoh Rawatan Pertama (1-30 hari)
Wajah yang cantik dan berseri
- Kualiti tidur bertambah baik
- Mempertingkatkan system imun
- Kesejahteraan mental
- Meringankan penderitaan penyakit semasa

Indikasi :- Kesan rawatan Kapsul SNE telah bermula, menyingkirkan toksin dan radikal bebas daripada badan anda. Sesetengah individu akan mengalami tindak balas yang positif (reaksi penyelarasan). Namun begitu, reaksi sedemikian akan hilang dalam tempoh 1-2 minggu.
Tempoh Rawatan Kedua (30-60 hari)
Berasa cergas dan bertenaga
- Wajah yang cantik dan berseri
- Pigmentasi dan kedutan berkurangan
- Kualiti tidur bertambah baik
- Penderitaan penyakit semasa diringankan dan bertambah lega
- Wajah tampak berseri dan lebih muda.
Indikasi :- Sistem endokrin diselaraskan untuk mencapai keseimbangan dalaman; fungsi imun dipulihkan, metabolism pada tahap optimum. Anda dinasihatkan untuk terus mengambil Kapsul SNE.
Tempoh Rawatan Ketiga (selepas 60 hari)
- Keletihan, kepenatan dan sakit belakang semakin lega
- Kulit tampak lebih lembab, halus dan gebu
- Pigmentasi berkurangan atau semakin pudar
- Pengurangan tahap gula darah, lipid darah dan kolestrol
- Peredaran darah yang optimum; hujung jari berwarna kemerah-merahan
- Symptom penyakit semasa telah dibaik pulih dengan ketara.

Indikasi :- Kapsul SNE merupakan sumber nutrient penting untuk tubuh badan anda. Ia membantu menyelaraskan fungsi tubuh anda. Anda dinasihatkan untuk terus mengambil Kapsul SNE.Penyelarasan kesihatan yang optimum.
- Pada tahap ini, anda telah menikmati faedah Kapsul SNE. Anda dinasihatkan untuk terus mengambil Kapsul SNE. Dos boleh dikurangkan setengah. Kesimpulannya, Kapsul SNE membantu anda kekal sihat, bebas daripada penyakit dan awet muda, membolehkan anda menikmati usia yang panjang.
KAPSUL SNE sesuai untuk :
1. Penyakit saluran pernafasan; penyakit saluran gastrousus; penyakit sistem urinary.
2. Penyakit kerdiovaskular dan serebrovaskular; penyakit system peredaran darah.
3. Penyakit system saraf; reumatisme dan arthritis
4. Penyakit kulit;
5. Keadaan separa sihat;
6. Fungsi imun yang semakin merosot;
7. Lecur, lepuh, kudis tekanan, luka, reput fros.
KAPSUL SNE BOLEH MERAWAT SEGALA PENYAKIT DIDALAM MAHU PUN LUARAN TUBUH BADAN.. YAKIN TERBUKTI KEAJAIBAN MENYEMBUH DAN MENAWAR SEGALA PENYAKIT!!!
Kapsul SNE berupaya membantu mereka yang mempunyai berbagai penyakit seperti darah tinggi, darah rendah, kencing manis, sakit buah pinggang, barah, tiroid, kanser payudara, buasir, gastrik, senggugut, sakit jantung, hepatitis B, kelamin lemah, sukar mengandung, keputihan, kekurangan darah, insomnia, buasir, sembelit, radang peparu, ulser, tumor, kencing malam, gaut, masalah ginjal, katarak mata, sakit kulit (psoriasis), kulit sensitif, migrain, strok, kebas-kebas anggota, sawan, asma, sakit otot, jerawat….
SNE kapsul adalah produk wajib ambil sebelum mencuba produk kesihatan SNE yang lain. SNE kapsul boleh dimakan dan disapu pada permukaan yang berpenyakit..
DOS: 2 biji kapsul pagi dan 2 biji kapsul malam.
* Sekiranya rasa sakit semasa kesan rawatan SNE, ini menunjukkan SNE memberi isyarat supaya anda perlu tambah dos.
* Lagi sakit, lagi tambah dos.
* Bila rasa sakit sudah hilang, ia menandakan dos dalam tubuh sudah cukup untuk melawan penyakit.
* Ingat!! sakit yang besar akan memerlukan SNE yang besar.
* Jangan renung nilai wang yang dikeluarkan, tapi renung apa yang kita boleh buat bila kita sihat.
* Kerana kesihatan tidak ada nilainya dengan wang ringgit.


ARAHAN PENGGUNAAN SNE

Penyakit saluran pernafasan (bronkitis, batuk, asma,jangkitan paru-paru) - 2 kapsul/2x sehari
Penyakit kardiovaskular & Serebrovaskular (penyakit jantung koronari, aterosklerosis, tekanan datah tinggi, bekuan dalam otak) - 3 kapsul/2x sehari
Penyakit sistem urinari (nefrisis, kegagalan renal, disfungsi seksual, prostatitis, impoten, ejakulasi pramatang, jangkitan sistem urinari) - 3 kapsul/2x sehari
Penyakit sistem peredaran (anemia, pengurangan bilangan platelet) - 4 kapsul/2x sehari
Penyakit saluran gastrounus (buasir, ulser gastrik, ulser duodenum, gastroenteritis, esofagitis, kolitis, diarea, senak) - 2 kapsul/2x sehari
Kanser (kanser gastrik, kanser esofagus, kanser paru-paru, kanser hati, kanser pankreatik, kanser prostat, karsinoma asites, pesakit kemoterapi, penyakit radioterapi, kanser usus) - 4 kapsul/2x sehari
Penyakit sistem saraf (pening kepala, sakit kepala saraf, tekanan darah rendah, siatik, insomnia) - 2 kapsul/ 2x sehari
Reumatisme & Artritis (artritis, kesakitan pada sendi, pembesaran sendi, kesakitan pada vertebra servikal, skapulohumeral periartritis, kesakitan reumatik) - 2 kapsul, 2x sehari
Penyakit disfungsi metabolik (diabetes, lipid darah tinggi, keobesan, sembelit) - 3 kapsul/2x sehari
Penyakit lima organ deria (konjuktivitis, keratitis, merah, bengkak & sakit, timpanitis, rinitis, faringtis, stomatitis, afta, tonsilitis) - 2 kapsul/2x sehari
Penyakit kulit (akne, bintik hitam, pigmentasi, ekzema campak, psoriasis, kedut, wajah tidak bermaya, kegatalan) - 2 kapsul/ 2x sehari (beserta dengan penggunaan luaran)
Keadaaan separuh sihat (insomnia, sifat pelupa, mengantuk, terlalu banyak mimpi,selalu letih, anggota lemah, kesakitan pada bahu & tulang belakang, keletihan, daya penumpuan lemah, pening kepala, disforia) - 2 kapsul/2x sehari
Perlindungan tahap radiasi (penggunaan komputer, kesakitan bola mata, kemerosotan deria pendenganran, selalu letih, rasa tidak sihat, sakit kepala, pening kepala) - 2 kapsul/2x sehari
Penyembuhan selepas pembedahan (luka sakit, penyembuhan lambat, tidak berselera) - 2 kapsul/ 2x sehari
Kemerosotan fungsi imun (selalu sakit, selsema, tidak berselera, tidak dapat tidur dengan nyenyak) - 2 kapsul/2x sehari
Perlindungan hati (hati berlemak, penyakit hati yang disebabkan alkohol, sirosis, hepatitis) - 2 kapsul/2x sehari
Penjagaan Ginekologi (Sakit haid, sindrom menopaus, hakisan servikal, inflamasi servikal, haid tidak tetap, mastitis, vulva pruritus) - 2 kapsul/2x sehari
Kanak-kanak (kemerosotan fungsi imun, anoreksia, resam tubuh yang lemah, IQ rendah, pertumbuhan lambat, badan yang rendah) - 2 kapsul/2x sehari
Lain-lain (cedera bakar, lecur, luka) - 2 kapsul/2x sehari beserta penggunaan luar

7 ulasan:

  1. lau beutskin tu,kte mkn skali pagi skali ptg bolh ke? @ mkn skali sehri,kesannya cmne lak?

    BalasPadam
  2. TERINGIN NK TRY SNE TU KAPSUL TU...

    BalasPadam
  3. Saya dah mkn 9bulan to xda kesan.. Baik minum aura white minum 2bulan dah nampk hasil, sebarang pertanyaan boleh call/SMS 0172443436

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sy minum aurawhite 4 bulan pun takde kesan..pinggang sakit..mula2 tu okey..huhuhu..tah, ikot orang kot.. :(

      Padam
  4. Before kawin saya amek sne dan be. Ada la berbulan.be tu sy makan pai 6 biji satu ari....nak putih punye pasal..tp X putih...cuma badan rs sihat dan sedap tau..kulit bersihh even X putih cam artists kan.anyway sy plg suka sne capsules . mmgg besttt....kdg2 putih ni X De la penting sgt. yg penting bersih....

    BalasPadam
  5. saya minum aurawhite...selerea makan bertambah..berat badan naik...jerawat batu naik kat muka...nak try sne plakkk....hihihi

    BalasPadam
  6. Perkongsian yang menarik dari penulis dan info yang bermanfaat bagi orang ramai di luar sana. Terima kasih diucapkan kerana berkongsi.

    Anda ingin SIHAT? Bagus! Saya percaya Anda ingin Sihat. Kini ianya sangat MUDAH, SENANG & TANPA makan ubat-ubatan Anda boleh SIHAT! PENEMUAN oleh para doktor dimana mereka juga adalah PENGGUNA produk ini!!. Kenapa ENERTRI? Enertri merupakan produk kesihatan 100% semulajadi yang mampu mengatasi masalah:

    1. DIABETES
    2. PENYAKIT JANTUNG
    3. TEKANAN DARAH TINGGI/ RENDAH
    4. PENYAKIT ARTERI KORONORI
    5. KOLESTEROL/LDL TINGGI
    6. GANGRENE
    7. TIROID
    8. STROK
    9. DAN BANYAK LAGI...

    CEPAT!!! Ketahui mengenai produk-produk kami dengan layari:

    1. https://www.facebook.com/EnertriEnerFiberOnlineStore#
    2. http://fadz5765daverdum.wix.com/enertrienerfiber

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...