BORANG PESANAN

As Salam...

Terima kasih kerana anda sudi mengunjungi dan membeli-belah di Haniza Collection. Saya berharap hanya anda yang betul-betul berminat dan serius sahaja dapat mengisi borang pesanan ini.

Terima kasih atas sokongan anda semua.

Nama:
Alamat Email:
Nombor Telefon:
Alamat:
Item (Kod/Warna/Saiz/Kuantiti/Harga):
Komen/Pertanyaan:
Cara Bayaran: Maybank2u
CIMB Clicks
ATM Transfer
Lain-lain
Bayaran akan dibuat dalam masa: 24 jam
48 jam
Saya bersetuju dengan Terma & Syarat Haniza Collection: Ya
Tidak

Anda diminta memasukkan alamat email Haniza Collection (hanizacollection@gmail.com) semasa hendak membuat transaksi bayaran secara online banking/transfer.

Sila pastikan anda menyemak bahagian SPAM/BOXBE/JUNK MAIL sekiranya anda tidak mendapat balasan email dari Haniza Collection dalam tempoh 24-36 jam selepas membuat tempahan.

Terima kasih.


Put a website form like this on your site.

Selasa, 29 Oktober 2013

29/10/2013 : DOUBLE STEMCELL

DOUBLE STEMCELL
NAK CANTIK? NAK SIHAT? NAK EXTRA INCOME? 
~RAHSIA KECANTIKAN UMIE AIDA~

Harga : RM250.00 (sekotak)
PROMOSI SEKARANG
RM270.00 SM / RM285 SS (2 kotak = 28 sachets)
+free keahlian
+free pos laju
+belian seterusnya cuma RM190 (2 kotak)
+peluang menjana pendapatan sampingan

Datin Paduka Umie Aida Sebagai Duta dan Pengguna Double Stemcell



Promosi Pek Double StemCell
*sgt rekomen pada org yg nak cuba rasa je dulu...

7 sachets
Harga Jual RM80
14 sachets
Harga Jual RM140
*Free Postage 1 malaysia

 
DOUBLE STEMCELL ini HALAL-GMP-100% BUAHAN-TIADA PEWARNA OR PERASA TIRUAN-ADA ANUGERAH INNOVATION PRIZE 2008 EUROPE....so gunakn tanpa was2.




KEBAIKAN PENGAMBILAN PHYTOSCIENCE DOUBLE STEMCELL
1) Membantu mengurangkan kedutan pada kulit terutama kulit muka.
2) Membantu menguatkan sendi dan tulang.
3) Mengaktifkan sel-sel badan dan kulit.
4) Membantu bertindak sebagai anti penuaan dan antioksidan untuk menjaga kesihatan dan jantung.
5) Mengurangkan risiko kanser.
6) Membantu menigkatkan daya penyerapan kolagen oleh badan.
7) Membantu merangsang badan bagi menghasilkan lebih banyak kolagen tersendiri.
Membantu menjadikan kulit gebu, halus, licin, anjal dan menjaga kelembapan kulit agar kulit sentiasa segar dan bermaya.
9) Melindungi kulit daripada terkena cahaya UV berlebihan yang boleh merosakkan sel-sel kulit.

Amatlah disyorkan kepada mereka yang mempunyai masalah seperti berikut:
•Gout
•Kencing manis
•Darah tinggi
•Lemak darah
•Anemia
•Kulit sensitif
•Sistem penghadaman lemah
•Demam selsema
•Mudah letih dan badan lemah
•Tekanan
•Kolestrol tinggi

Ini bukan ubat.. tapi supplemet yang repair dan perbaharui sel sel dlm badan kita. Bila sel sel semua ok, kesihatan InsyaAllah akan jadi lebih baik.

Ubat yang dimakan juga akan diserap oleh badan dengan lebih baik.. jadi lebih mudah untuk sembuh dari penyakit.

Halal dan diluluskan KKM, disahkan oleh SIRIM dan mempunyai Product Liability Insurance sebanyak RM3 juta







Harga : RM250.00 (sekotak)
PROMOSI SEKARANG
RM270.00 SM / RM285 SS (2 kotak = 28 sachets)
+free keahlian
+free pos laju
+belian seterusnya cuma RM190 (2 kotak)
+peluang menjana pendapatan sampingan


Datin Paduka Umie Aida Sebagai Duta dan Pengguna Double Stemcell

SIAPA YANG MEMERLUKAN DOUBLE STEM CELL ?
1-Orang yang mementingkan kesihatan.
2-Orang yang lemah dan berpenyakit seperti :
-Gout-Diabetes
-Darah Tinggi
-Lemah Tenaga Batin
-Anemia
-Kulit Sensitif
-Sistem Penghadaman lemah
-Demam Selsema
-Mudah Letih
-Tekanan atau Stress
-Masalah Prostate
-Kolestrol Tinggi
-Badan Lemah
-Sakit Sendi & Saraf
-Dan lain-lain.

3-Orang yang sentiasa sibuk
4-Orang yang sayang kepada keluarga
5-Orang yang mahukan kulit yang cantik dan awet muda






KEBAIKAN PENGAMBILAN DOUBLE STEMCELL :
-Membantu mengurangkan kedutan pada kulit terutama kulit muka.
-Membantu menguatkan sendi dan tulang.
-Mengaktifkan sel-sel badan dan kulit.
-Membantu bertindak sebagai anti penuaan dan antioksidan untuk menjaga kesihatan dan jantung.
-Mengurangkan risiko kanser.
-Membantu menigkatkan daya penyerapan kolegen oleh badan.
-Membantu merangsang badan bagi menghasilkan lebih banyak kolegen tersendiri
-Membantu menjadikan kulit gebu, halus, licin, anjal dan menjaga kelembapan kulit agar kulit sentiasa segar dan bermaya.
-Melindungi kulit daripada terkena cahaya UV berlebihan yang boleh merosakkan sel-sel kulit.




KENALI DOUBLE STEM CELL

APA ITU DOUBLE stemcell?
PHYTOCELL DOUBLE stemcell tumbuhan batang sel-sel kombinasi dengan menggunakan teknologi Swiss – PhytoCellTec™ Malus Domestica (Apple Stem Cell) dan PhytoCellTec™ Solar Vitis ( Grape Stem Cell), diperkaya dengan Acai Berry dan Blueberry untuk menyuburkan kulit anda dari dalam dan memberikan hasil yang ketara. Double stemcell ini akan mengaktifkan semula sel-sel pada seluruh tubuh badan agar sentiasa cergas dan bertenaga menjalankan aktiviti harian. Ia sangat sesuai untuk lelaki dan wanita.

Uttwiler Spattauber adalah nama pokok epal dari Switzerland yang ditanam sejak kurun ke 18, mempunyai keupayaan untuk menyembuhkan diri sendiri dan bertahan lebih lama daripada jenis-jenis lain. Pokok epal ini hampir pupus kerana buahnya yang masam dan kurang diminati. Satu pasukan saintis di Mibelle Biochemistry membuktikan bahawa dengan tahap kepekatan 0.1% daripada PhytoCellTec™ dapat memberi inspirasi kepada banyak sel-sel stem manusia yang menakjubkan sehingga 80%, ini adalah formula rahsia yang kaya dan terkenal.
Epal ini tidak sama seperti epal yang terdapat di pasaraya atau di kedai-kedai. Ia mengandungi antioksidan yang tinggi. Jika buah epal ini jatuh ke tanah, ia tidak akan kecut atau busuk untuk jangkamasa 4 hingga 6 bulan. Dan juga jika pokok atau buahnya tercedera, ia akan pulih dengan cepat. Antara mereka yang telah menggunakan teknologi Sel Stem Epal dalam penjagaan kesihatan mereka ialah isteri Presiden White Iqleema House

Stem Cell daripada anggur Gamay Teinturier Freaux. Gamay ialah sejenis anggur dari daerah Burgundy, Perancis. Ia mengandungi kandungan antiaksidan yang sangat berkesan dan merupakan penyingkir radikal bebas untuk perlindungan UV. Ia merangsangkan pembaruan yang berterusan dan memperbaiki kulit untuk mengekalkan kelembapan kulit menjadikannya lembut dan gebu. Aktiviti sel stem kulit adalah faktor utama dalam memastikan tenaga dan kapasiti penjanaan semula kulit. Solar Vitis kedua-dua melindungi dan mengekalkan aktiviti sel stem epidermis – walaupun dalam kes-kes tekanan yang disebabkan oleh UV.

ACAI BERRY
Dianggap sebagai “Berry Kecantikan” dari Amazon, Acai Berry adalah padat dengan sebatian yang membuat badan kelihatan menakjubkan dari luar dan dalam. Ia padat dengan antosianin dan flavonoid yang membekalkan lebih banyak antioksidan berbanding dengan buah beri. Ia mempunyai 5 kali antioksidan gingko dan 33 kali antioksidan wain merah. Bahkan ia bukan sahaja antioksidan, beri kecil ini juga padat dengan asid lemak omega, asid amino, mineral semulajadi serta Vitamin A, B1 dan E.
Dari sudut pandangan kesihatan, kelebihan Acai Berry adalah mengkagumkan:
Pengurangan Berat Badan – Acai Berry dapat meningkatkan kadar metabolism badan, menyingkirkan bahan buangan dan toksin yang banyak.
Tenaga Yang Berpanjangan -Acai Berry membantu tubuh mendapatkan kualiti rehat yang lebih baik, agar dapat memulakan hari dengan tubuh badan yang lebih segar pada setiap pagi.
Melancarkan peredaran darah, tumpuan dan ingatan – Boleh mengkatkan peredaran darah ke otak supaya mampu beroperasi dengan lebih berkesan disamping meningkatkan daya ingatan dan kejelasan mental.
Kulit yang lebih sihat dan berseri – sebatian yang unik dan antioksidan menjadikan kulit lebih muda dan segar.
Merendahkan Kolestrol
Menguatkan Jantung

BLUEBERRY
Blueberry adalah buah yang hebat dan penuh dengan vitamin, mineral dan antioksidan. Bermanfaat dalam mengurangkan lemak, menghilangkan radikal bebas, memerangi isu metabolik negatif, menggalakkan paras insulin yang lebih baik, menyokong kesihatan oskular dan menghindari penyakit serta mencegah kanser.
Blueberry adalah tinggi dalam Vitamin C, yang menggalakkan sistem imun yang sihat. Blueberry juga mengandungi Vitamin A, Iron, Kalsium, Magnesium, Vitamin K, Vitamin E, Zink, Fosforus dan Selenium. Magnesium membantu menukarkan karbohidrat, protein dan lemak kepada tenaga. Sebagai tambahan, gabungan hebat nutrien dalam blueberry akan menjaga penglihatan dan retina mata yang sihat juga! Blueberry mengandungi tahap antioksidan dan serat. Gabungan ini menggalakkan keupayaan kita untuk membubarkan kolesterol yang tidak baik yang berada didalam tubuh badan kita. Blueberry menentang isu-isu metabolik badan yang boleh mencegah penyakit jantung.
Blueberry mengandungi flavonoid. Flavonoid telah dibuktikan dapat meningkatkan daya ingatan dan fungsi kognitif seperti; keupayaan untuk analisis, membuat keputusan, dan mengekalkan kefahaman. Di samping itu, penggunaan tetap flavonoid boleh membantu melambatkan penurunan mental penuaan.
Flavonoid dalam blueberry telah dibuktikan dapat memberi perlindungan terhadap penyakit seperti Alzheimer dan Parkinson. Flavonoid juga telah didapati membantu dalam melambatkan penurunan kognisi mental penuaan.
Blueberry merupakan penjana Anti Pengoksidaan yang berkesan. Sejarah Perubatan memberitahu bahawa bukti penggunaan Blueberry digunakan untuk produk anti penuaan, merawat penyakit kencing manis dan darah tinggi, menentang kanser serviks/payudara, perlindungan sistem jantung, meningkatkan daya ingatan, menyokong saluran darah, mengelak daripada jangkitan saluran kencing, pengurangan kolestrol dalam badan, menghidar keletihan mata, dan memberi tenaga tambahan.
PRODUK HEBAT PENDAPATAN LEBAT



TESTIMONI

Bacaan Darah Tinggi Turun Selepas Makan Double Stemcell


Sudah berumahtangga tapi masih tiada zuriat.??
Inginkan cahaya mata kedua.??
Alhamdulillah, testimoni Double Stemcell dalam masa hanya 3 bulan.. pasangan suami isteri dapat mengatasi masalah ini dan kini sudah mengandung.. Kita hanya berusaha dan ikhtiar, selebihnya Allah yg tentukan.



Testimoni Eczema... Double stemcell unbelievable..! Double Stemcell telah menjadi fenomena rakyat Malaysia, Singapura, Indonesia dan Brunei....



 Testimoni berpantang dgn Double StemCell....


 Testimoni...mummy seorg pesakit jantung
Alhamdulillah mummy dh mkn 5 sacet..mummy rasa makin sihat n kuat..paling best kulit mummy jd licin n pinkish..mummy dh berusia 50 thn....pigmentasi semakin kurang tp tenaga semakin kuat....lenguh2 bdn juga berjaya mummy atasi ..walaupun mummy sakit jantung tp alhamdulillah sepanjang ambil Double Stem Cell mummy makin kuat n sihat untuk melakukan kerja harian
Ank mummy seorg doktr turut menggalakn mummy ambil produk ni tanpa was2...





















LATAR BELAKANG SYARIKAT



PHYTO SCIENCE sebuah syarikat yang dibina atas asas sistem e-dagang yang bersepadu lagi berdaya maju telah didirikan oleh sekumpulan para profesional yang berbakat lagi berpengalaman dalam industry Pemasaran dan mempunyai wawasan untuk menerokai pasaran global melalui penerapan pendekatan e-dagang.

PHYTO SCIENCE percaya produk yang baik tidak mempunyai kos bumi, sama ada persekitaran atau rasa monetari. Kami sentiasa mencari untuk produk beretika, mesra alam untuk pelanggan-pelanggan kami. Sistem pemasaran PHYTO SCIENCE dengan menggunakan produk DOUBLE stemcell, kunci kepada kejayaan dengan menerajui gelombang pembaharuan tentang produk, DOUBLE stemcell adalah merupakan adaptogen dengan kebaikan yang tersendiri. Kandungan utama DOUBLE stemcell ialah PhytoCellTec™ Malus Domestica ( Apple Stem Cells) danPhytoCellTec™ Solar Vitis ( Grape Stem Cells) yang digunakan sebagai adaptogen dengan keperluan yang tersendiri, seperti anti-penuaan, antioksidan dan sebagainya.

Visi Kami
Kita berhasrat untuk menjadi syarikat penjagaan kesihatan yang unggul di seluruh dunia dan dengan itu membawa nilai besar dan kebanggaan kepada pelanggan-pelanggan kami, rakan perniagaan, pekerja dan masyarakat yang lebih besar.

Misi Kami
Kami lebih dari sekadar sebuah perniagaan. Bertunjangkan nilai-nilai Asia, kami menyepadukan ciri-ciri terbaik Timur dan Barat untuk menyediakan pengalaman berkualiti yang berterusan dalam meningkatkan kehidupan pekerja, pengedar, pelanggan dan rakan niaga kami serta masyarakat umum.

Inilah peluang untuk anda menikmati gaya hidup seimbang dengan keluarga dan bekerja pada masa yang sama. Jika anda sedang mencari kerja yang membolehkan anda mengembara, anda sudah menjumpainya di sini! Ciptalah peluang anda sendiri demi kemajuan dengan menjadi seorang ahli PHYTO SCIENCE hari ini!!

PRODUK HEBAT PENDAPATAN LEBAT
ORANG BIJAK CEPAT MEREBUT PELUANG





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...